Kråkereds bygdeförening

Kom och gör oss sällskap!

En levande by förutsätter mötesplatser och Kråkreds bygdeförening är en av dem i Ubbhult sedan 1968. Våra medlemmars engagemang och aktiviteter är föreningens verkliga hjärta!

Som medlem bidrar du till att hålla igång bygdegården och möjliggör att vi tillsammans kan genomföra våra olika populära evenemang.

Du kan dessutom vara med och påverka beslut om byn och även träffa ett gäng trevliga människor och grannar på våra föreningsmöten och övriga aktiviteter.

Du får även nöjet att ta del av våra e-utskick med medlemsinfo & nyheter, som oregelbundet dimper ner i din mailbox.

Fyll i formuläret och skicka till oss. Vi bekräftar ditt medlemsskap så snart tagit emot dina uppgifter och betalning. Stötta gärna bygdeföreningen genom att betala för alla dina familjemedlemmar. Uppge i meddelandefältet hur många vuxna resp. barn i hushållet som vill bli medlemmar.

ÅRSAVGIFT

Vuxen: 100 kr/person

Barn upp till 18 år: 50 kr/person

Betalning

Du kan välja att betala via

bankgiro eller med Swish.

Märk betalningen med "Ny medlem" samt ditt för- och efternamn.

Bankgiro

Swish

Hjärtligt välkommen som medlem i Kråkereds bygdeförening!

Genom att skicka in formuläret till oss godkänner du

Kråkereds bygdeförenings integritetspolicy.